Sidor

måndag 17 december 2007

One Foot In, One Foot Out

Nu är det dom sista skoldagarna sedan är jag fri! Hade engelska och övade teatern som vi ska spelar upp på engelska, det är A christmas carol för den som inte vet. Jag tyckte det gick bra men det var väl lite delade meningar om det.. sedan frös man nästan sönder under djurvårds timmarna eftersom vi inte har NÅGON värme i klassrummet, hela klassen satt med ytterkläder och egnade tre timmar åt att anteckna. När jag kom hem så gick jag och pappa och hämtade våran julgran. Jag kände mig som en fem åring igen och sa det till pappa och han sa att jag har ju faktiskt följt med varje år sedan jag var fem men jag syftade mera på att jag hade termobyxor på mig för att inte frysa. Efter mycket kretik så hittade vi en gran som föll oss i smaken. Sedan var det mening att jag skulle leka med Amanda idag men den stackaren låg hemma och mådde illa. Så det vart inget med det men Emma kom hit och gjorde mig sällskap ett tag innan hennes handbolls träning. Satt mig och gjorde lite efterforskning till mitt genetik arbete och började lite smått på det innan jag tröttnade totalt och gav upp. Det var kortfattat min dag idag och imorgon kommer det bli julbak och julpyssel med klassen :)

Inga kommentarer: