Sidor

lördag 8 december 2007

You know it's even worse in my head.

Har ni upplevt någongång att ni inte är er själva? Det är en sådan dag idag, jag har gått som i en dimma. Jag pratar, jag skrattar och allt sånt men det är inte äkta. Jag tänker inte, jag bara är. Förstå var jag på sjukhuset och hälsade på en släkting som ligger där. Jag gillar inte sjukhus, dom får det att krypa och kräla innanför huden på mig. Vi satt oss och tog en fika, jag kände att jag var någon annanstans. Vi åkte och handlade mat, jag var någon annanstans. Frånvarande och humöret är inte direkt bra. Mår konstant små illa, huvudvärk och jag är trött hela tiden. Vi kom hem och började med middagen, jag bråkade med syster och hon bad om ursäkt för att hon inte var lika perfekt som mig. Vad fan får hon allt ifrån?! JAG ÄR INTE PERFEKT! lång där ifrån snarare.. det sårar att min syster jämför sig med mig. Hon är hon och jag är jag, vi är två olika individer.

Inga kommentarer: