Sidor

torsdag 6 december 2007

Lets leave this place and say that we escaped
Torsdag, kort dag i skolan. Jag är trött och sliten, vill helst kura ihop mig någonstans och sova fram till tre. Har vart hos sjuksyster med halsen och hon tycker att jag ska ta en halsodling och prata med läkare om att operera om han/hon tycker det är nödvändigt. Nu mera är inte dagarna uppdelade utan dom bara klumpas ihop till en massa, som råkar ha olika benämningar. Just nu är det en period när jag inte orkar. Jag orkar inte med alla läxor, orkar inte med mig själv, orkar inte med att folk mår dåligt. Jag känner själv att jag stänger in mig i en bubbla och låter allt bara passera förbi mig. Alla verkar må skit just nu, eller så är det väl bara många i min klass som gör. Kanske går någon epidemi av något konstigt virus som sätter sig i hjärnan och gör att folk mår skit, det skulle vara så mycket lättare om det var så faktiskt. Då skulle man bara behöva ta medicin och sedan skulle man bara botad, men varför ska det vara enkelt för? Jag har för många tänkar och känslor som slår imot mig just nu. Mina sköldar har slutat funka och ja, jag försöker iallafall.

SILVERSTEIN på måndag <3
It's all the same.
We are all the same people.
With sinning hearts that make us equal.

2 kommentarer:

Sara Louise. sa...

Jag ångrar att jag inte bestämde mig tidigare så att det hade funnits några biljetter kvar. Urk. Jag vill med på Silverstein! <3

Anonym sa...

älskar dig!<3