Sidor

måndag 28 januari 2008

A new week

Nu är det en ny vecka och nu är det dags att sluta leva i sin lilla helgvärld och börja ta tag i alla läxor/prov som denna vecka kanske bjuder på. Helgen som har vart har jag verkligen behövt utan den skulle jag nog inte orka med veckan som kommer nu. På fredagen så kom Pontus till Hallstavik och på det som kom även Linn och Emma över. Vi kollade på film och bara hade det allmänt trevligt. På söndagen åkte jag med Pontus in till Uppsala och vi hamnade på gränby där jag köpte en väska och vi hälsade på Jim. När vi kom till Boye så spenderade vi hela kvällen i soffan med bullar, semlor och glass. Nu sitter jag i skolabn alldeles förtidigt men jag visste själv att om jag skulle få sova kvar när Pontus gick skulle jag inte komma till skolan alls.

Inga kommentarer: