Sidor

fredag 25 januari 2008

Handboll och Fjån.

Igår spenderade jag dagen med Amanda inte Emma. Det var jätte mysigt att sitta med henne i sängen och bara prata på. Jag kände mig verkligen som en sopa när vi kom fram till att senast vi sågs var kanske någon gång i september. Iallafall jag fick mina timmar med min söta Amanda och jag bara länktar till nästa gång jag får vara med henne. Senare på kvällen runt åtta cyklade jag och Linn upp till idrottshallen för att kolla när Emma spelade match. Det gick inte sådär jätte bra för laget men man har sina bra och dåliga dagar. Jag var dock nära på att skälla ut några jäkla fjån som satt bakom mig och Linn. Anledningen var att dom satt där och råskratta åt en av domarna som troligvis jag är inte säker var förlamad i högra handen så att det såg ut som en svanhand som man brukar ha använda i basket plus att han hade problem med höften. Där satt dom jäkla fjantarna och skrattade åt en annan människa bara för att han rörde sig på ett annat sätt och hade handen på ett sätt! Dom kan ju börja med att kolla på sig själva så skulle dom VERKLIGEN ha något att skratta kan jag meddela! Med tanke på HUR dom går och ser ut. Okej, nu ska jag lugna ner mig innan jag exploderar och det skulle ju vara synd att kladda ner hela mitt ny städade rum med hjärnsubstans.
...
Just nu sitter jag och väntar på att Emma ska ringa mig så jag kan möta henne vid bussen :) sedan ska vi övertala Linn över hit och sedan kommer Pontus, jag har saknat honom så!
..
Så ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: