Sidor

onsdag 2 januari 2008

Nytt år, nya möjligheter!
..
Det är då den 2 Januari 2008 och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Nyårsafton var trevligt den lilla tiden som jag höll mig nykter. Jag rekomenderar inte att hälla i sig en stor mängd alkohol på en timme! Så kanske inte fick bästa starten på det nya året men det var jag själv som tillfogade mig det. Just nu ser jag på 2008 som ett år då mycket kommer att förändras både jag själv och folk i min omgivning. LEV LIVET är mitt och Fines nya nyårslöfte, det ska väl inte kunna bli allt för svårt att hålla. Jag tror att 2008 kommer bli ett ganska bra liv nu när saker börjar att vända till det posetiva, men jag kommer aldrig glömma år 2007! Det året hade stora förändringar i sig och nu när jag ser tillbaka är jag faktiskt nöjd med det.
..

Inga kommentarer: