Sidor

torsdag 3 januari 2008

Man blir apatisk utan dator.
...
Nu har jag blivit datorlös förtillfället och det har gjort att jag helt plötsligt har väldigt mycket tid att fylla ut. Jag har hunnit stor städat mitt rum vilket jag inte haft orken eller lusten till på säkert 1 månad. Fyfan vad med damm det fanns i alla vrår och dammråtternas kolonier är borta. Man brukar väl säga att ett stökigt rum tyder på ett stökigt huvud, och det kan nog stämma till en stor del. Men nu har jag och pappa gjort en deal på att jag ska hålla mitt rum städat fram till slutet av maj så får jag börja tapetsera om mitt rum.. men jag skulle få ha gjort om mitt rum för typ 2 år sedan så vi får väl se om pappa håller vad han lovar. Jag kommer hur som helst att behöva ha mitt rum städat om nu planerna går som planerat.. Det kan vara så att jag möjligtvis kommer få en egen kissekatt bebis! Jag vet inte direkt vad det finns att berätta.. Det är lov och händer inte så värst mycket, jag har vänt på dygnen men det är ju inte ovanligt för att vara mig. Men det är något speciellt med att vara uppe på nätterna, lugnet som ligger över samhällen och man kan äntligen höra ljuden från naturen. Stjärnorna som tindrar på himlavalvet. Det är bara något väldigt speciellt med det, man känner sig lite mera nära naturen. Tankarna bara flödar och det finns nästan inget som kan komma och störa. Dock har jag då inte fördelen att kunna gå ut mitt i natten bara ändå, jag måste alltså smita ut för att mina föräldrar inte ska stoppa mig.

Inga kommentarer: