Sidor

fredag 11 januari 2008

Thank God it's friday!

Dagarna har bara flytit förbi utan att man nästan har lagt märke till dom och nu är helgen här. Jag ska sova så mycket jag bara kan och sedan måste jag plugga inför proven vi redan har fått till nästa vecka. Gårdagen var trevlig med att Emma kom hem till mig och sedan gick jag en promenade på kvällen med Linn. Harry Potter boken kommer jag snart att ha läst ut men jag har inte läst så mycket som jag skulle ha velat, då skulle jag ha legat och läst hela nätterna.
..
Jag fick också ett ryck igår om att jag ska börja jogga två gånger i veckan, sluta trycka i mig en stor överdriven mängd med sötsaker och sedan göra situps på kvällen. Om nu jag håller detta blir jag väldigt nöjd och jag funderar även på att kanske börja gymma igen men det tror jag är lite mindre troligt att jag gör.

Inga kommentarer: