Sidor

måndag 21 januari 2008

Tre timmar.

Idag skulle jag nog behöva äta ett helt badkar med socker eller flera liter med jolt för att kunna piggna till. Tre timmars sömn blev det inatt och bättre det än inget. Jag hoppas bara att jag inte behöver ha mitt muntliga nationella i engelska nu på morgonen, för det kommer ju inte gå så bra. Som tur är har jag bara två ämnen i dag och det ena är dans, tre timmar kommer jag att röra på mig och jag är slut i kroppen redan. Just nu funderar jag på att ta första bästa buss hem och sova några timmar, men jag vet att jag måste vara på dansen så att jag inte hamnar efter gruppen. Får helt enkelt försöka sova inatt istället. Finns än så länge inte så mycket att berätta och mitt huvud kan inte gå ner på djupet och skriva något smart heller.

Inga kommentarer: