Sidor

onsdag 23 januari 2008

Ta mig!

På något magiskt sätt så vaknade jag när jag skulle upp imorse och på något underligt sätt så var jag pigg? Jag försökte sova på bussen men det gick verkligen inte. Dom två första lektionerna var djurvård där vi fick tillbaka proven och jag hade 16 av 18,5 vilket vart ett VG. Lektionen fortsatte med att vi gick igenom lungsjukdomar och sedan pratade om avlivningar. Skoldagen idag var faktiskt väldigt rolig och det var nog mycket pågrund av solstrålen Kim som babblade med mig hela dagen. När vi hade lunch så gjorde Kim bort sig stort och jag tror jag aldrig har sett henne så röd i ansiktet någonsin! Sedan var det svenska B och där kollade vi på en apdålig film som endas var rolig när Kim skrattade sig igenom filmen, på något sätt somnade jag och vaknade när lektionen var slut. När jag vaknade kändes det som om huvudet skulle sprängas och att jag kokade i ansiktet. Så jag tog en tidigare buss hem men innan dess så vart jag Kims klotterduk.
..

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAH! D VA GRYMT KUL IDAG!!!

HAHAHAHHA!!! FAN OM ALLA HÖRDE MIG I MATSALEN ASSÅ..HOPPAS IIIIINTEEEE!!! HAHAHAHA! FYFAN VA SKÄMMIGT!!!

<3<3