Sidor

måndag 31 mars 2008

En liten kort uppdatering

Då är det åter igen dax för skolan, känner egentligen inte för det men det är ju iallafall estetvecka nu så jag överlever nog. Jag behöver lägga på ett kol med ekologiarbetet och jag behöver skriva det sista på svenska uppstatsen. Jag vet inte egentligen när jag ska ha tid med allt, just nu är det typ lite rörigt. Mitt rum är en lagerlokal för tillfället och i veckan flyttar mamma till lägenheten så jag kommer att fungera som flytthjälp när jag kan. Jag vet inte om jag ska spendera en natt till hos Pontus och det är ganska så lockande, men vi får se hur det blir. Jag vet inte egentligen vad jag ska säga, men jag vill tacka tjejorna för en helt underbar kväll i lördags och hoppas att det kommer bli många sånna framöver <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen ! :D <3

Anonym sa...

Klart de blir flera (: *hjärta*