Sidor

tisdag 1 april 2008

Hemligheter brukar avslöjas tillslut.

Andra dagen i skolan och jag har huvudvärk, ett svullet öga och har ont i låren. Jag tycker personligen att hela estetgrejen går bara neråt, kaos är nog det ordet som kan beskriva allt. Jag vill just nu bara ha helg igen och det är av många orsaker.
..
1. Det är helg och alltså INGEN skola.
2. Troligtvis blir det en girls night igen och jag länktar, länktar!
3. Pontus kommer att vara hos mig.
4. Kanske inte låter som en kul grjej men ska som sagt hjälpa mamma att flytta saker, det är faktiskt lite spännande ändå.
...
Just nu så pendlar mitt psyke mellan att vara super glad och att inte ah någon energi alls. Jag tror att mitt huvud börjar få lite för mycket att hantera.
..
- Mammas och pappas separation.
- Mormors död och begravning.
- Saker som jag har fått veta, som jag borde ha fått veta tidigare.
- Den återfunna vänskapen <3
- Nyfunna kärleken <3
- Att ha börjat gå hos kuratorn
..
som ni kanske märker är det en del och det är inte allt ändå

Inga kommentarer: