Sidor

tisdag 18 mars 2008

Tiden är som sand, bara rinner mellan fingrarna.

Nu är det dags för ännu ett lov och jag gnäller inte alls, ett lov är nog precis vad jag behöver just nu. Jag har nog hamnat i en fas igen då jag är läxtrött och lite smått skoltrött, känns inte sådär jätte bra direkt när jag vet att jag måste ha den orken just nu. Precis lagom till denna trötthet så har jag nu två skriftliga arbeten att lämna in, ekologin och om digerdöden. Digerdöden arbetet kommer nog gå ganska lätt, har iallafall börjat och det rullar på.

Kom på en sak nyss, jag mår som bra när jag är fullbokad och har något att göra varje dag. Just nu är dom återstående dagarna av veckan bokade och påsklovet. Och eftersom jag troligtvis inte kommer ha någon tid över till att skriva så gör jag en kort sammanfattning nu.

  • Torsdag: Amanda kommer hit och sover.
  • Fredag: Träffa Fine och Emma. Emma kommer att stanna kvar över natten.
  • Lördag: Pontus kommer till mig och sover.
  • Söndag: Gå upp tidigt för att åka in till stockholm för att sedan åka till Landskrona. Senare på kvällen ska vi och hans familj ut och äta.
  • Måndagen: Släkting till Pontus fyller år så ska på kalas.
  • Tisdag och Ondag: Ska över till Danmark någon av dom dagarna med Alle som är pontus barndomskompis. Sedan ska jag och Pontus åka någonstans och göra något Pontus planerat in, är hemligt för mig.
  • Torsdag: Ska åka tillbaka till Hallstavik.
  • Fredag: Mormors begravning

Det var väl i det stora hela vad som kommer att utspela sig.

...

Jag ska vara ärlig, är nervös över att träffa Pontus föräldrar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, du brukar inte vara nervös när det gäller så har jag för mig :P Hoppas det gick bra :)