Sidor

måndag 17 mars 2008

Klockan tickar på

För nästan 33 timmar och två månader sedan vart jag och Pontus ett par. Gårdagen spenderades så klart med älsklingen. Vi gick på kina resturang och jag åt så mycket jag bara orkade. Och om jag ska vara ärlig vart det inte så mycket, hostan tar bort min aptit. Sedan gick eller snarare vaggade vi iväg på bio och kollade på 10.000 BC. Hade popcornkrig och filmen var jätte bra enligt mig. Sedan för att göra av med lite kalorier så gick vi tillbaka till honom. Jag följde en målad linje hela vägen hem och pratade om livet med honom. Dagen var helt underbar och jag ville inte att helgen skulle ta slut. Det är alltid lika jobbigt att åka ifrån honom och lämna det lugn och den trygghet som han ger mig.
...
I still can't believe that you're mine.
<3

Inga kommentarer: