Sidor

måndag 3 mars 2008

Ursäkta läsare.

Jag är inte så värst duktig på det här med att blogga längre, men det kan ju vara för att jag har andra sysselsättningar än att sitta och skriva om saker. Skolan tar upp sina timmar, pojkvännen sina, kompisarna sina och nu har jag en översprallig katt på det. Men jag kan väl berätta lite om helgen nu när jag sitter i skolan och har tiden att göra det.
...
Fredagen, då åkte jag ut till Forsmark för att leka med Fine. Var jätte trevligt att vara där med henne igen och säga hej till alla saknade ansikten. Kvällen spenderade vi först på vårat eget lilla vis och sedan la vi beslag på Yoshis tv och satte i oss en massa gott.
Lördagen, Vaknade väldigt tidigt och bara låg i sängen och drog oss tills vi gick upp och åt frukost för att sedan börja med bullbak. Vi hade såklart ingen kavel utan tog en whiskey för att kavla ut degen. But the way så vart bullarna super goda och jag tröck i mig innan min mamma och pojkvän kom för att hämta hem mig. När vi väl var hemma i Hallstavik så stannade vi bara till för att ta katttransporten för att sedan hämta upp Caise. Var där någon timme för att skriva på papper och prata igenom saker men jag satt för det mesta på golvet och gosade med alla dom små sötsaker som sprang runt på golvet. Åkte hem och Caise vann snabbt familjens kärlek, är väl inte så svårt med dom ögonen. Sedan var hon ett litet monster under natten, hon skulle INTE sova utan skuttade runt i fotändan med leksaker när jag och Pontus försökte sova. Men helt plötsligt låg hon där på min huvudkudde och sov som en ängel.
Söndagen, Vaknade av att Caise ville leka och ävenfast man var supertrött kunde man inte låta bli att leka med henne. Resten av dagen gick ut på att leka eller gosa med sötisarna ( katten och Pontus)

Inga kommentarer: