Sidor

torsdag 10 april 2008

Hur hittar man balansen?

Jag åkte aldrig hem igår för att träffa Caise istället ringde jag min pojkvän och åkte in till honom. Skulle kolla på present till Caroline som fyller år men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till henne! Jag har väl något planerat men hon kanske kan får något fint också. Idag ska jag iallafall åka hem och jag ska nog titta in hos mamma när jag kommer hem och sedan vet jag inte om jag ska gå till pappa och spendera natten där eller om jag kommer bli kvar hos mamma. Det är svårt. Jag kan inte riktigt hitta en balans, vill vara hos mamma och hos pappa lika mycket men än så länge har det inte blivit så. Jag är nog inte gjord för att vara ett visst antal dagar på ett visst ställe. Det kommer väl att bli bättre med tiden men jag vill verkligen inte missunna någon av mina föräldrar...

Inga kommentarer: