Sidor

onsdag 9 april 2008

Vindens kraft

" Vind är luft som rör sig. Luft väger drygt ett kilo per kubkilometer.
När det blåser rör sig alltså åtskilliga ton luft över våra huvudet..."
...
Sitter och har ekologi men jag kan ju meddela att ingen i klassen arbetar med det vi ska. Bilddagboken är det place som alla kollar på och de är pågrund av att något vider har lagt in groteska bilder på djur som han haft ihjäl. Våran klass börjar mer och mer likna tredje världskriget eller något. Jag orkar inte bry mig egentligen men det är tråkigt att det är som det är. Man kan ju bara hoppas på att det löser sig iallafall. Om jag har tur får jag sluta tidigt idag om våran svenska läraren fortfarande är sjuk, då är jag hemma till ett och jag funderar på att titta in hos mamma och gulla med kissekatten.

Inga kommentarer: