Sidor

lördag 31 maj 2008

Solen skiner


I min nya bikini la jag mig på altanen för att försöka att få lite färg, min kära kusin Peter frågade så snällt om jag kom från blekinge eftersom jag var så blek. Det tog ska ni veta eftersom att jag har vart blekare och detta är första året som jag verkligen vill ha lite färg. Vaknade onödigt tidigt imorse och somnade om för att skona min trötta pojke som sov hos mig. Men trotts det kom han inte undan och jag väckte honom lite då och då. Följde med honom till bussen vid halv tolv och sedan så har dagen gått ovanligt fort eller snarare jag vaknade så tidigt att det känns som om klockan är mer än vad den är. Det jag hoppas på är att Emma kommer hit och sover, vi har pratat om det men vi får se hur det går.
..
Jag blir också galen på min syser som snot klädesplagg av mig och jag måste ha just det linnet när jag packar för att åka till Landskrona. Denna vecka är stort sätt bokade varje dag.
...
Gå nu ut och njut av solen!

Inga kommentarer: