Sidor

söndag 6 juli 2008

Dagarna

Tiden har gått fort denna helg kan ju vara för att jag har vart ganska sysselsatt varje dag. Gör inte mig så mycket, tycker det bara är otroligt skönt att inte behöva sitta still och vara fast i min konstiga hjärna ensam.
...
Torsdagen då fyllde Fine 18 år och där var jag stort sätt hela dagen och fikade. Följde med Robin upp till BMXbanan och fotade med Emma och Jens.
...
Fredagen då träffade jag gänget med gänget menas den kompiskrets som jag har i hallstavik. Vi satt och fikade och skrattade en massa och som tradition så spelade vi guitar hero 3.
Lördagen då var det grillfest med gängen hos Emelie och Kimberly kom och var med. Vi åt tills vi var proppade och sedan vart det kubb, tjejer VS killar och killarna vann. Åkte hem vid nio och då hade jag, Emma och Kimberly lite mys med film och sedan pratade fram till halv 6 i morse. Vart inte många timmars sömn men.
...
Idag så började det med att vi tre såg på två filmer och sedan åkte Emma. Kimberly åkte vid halv sex och hämtade jag min plånbok hos Emelie. Fick något sjuk gråtanfall när jag pratade med Pontus och ringde Fine för att jag ville ha någon att prata med. Vi gick en sväng och hon bankade vett i mitt huvud.
TACK GUMMAN!

Inga kommentarer: