Sidor

måndag 7 juli 2008

Prata hela natten?

Ett konstanterande, människor är tråkiga när dom måste sova på nätterna när jag själv är pigg och känner för att prata. Jag är säkert lika tråkig när jag sover och någon känner för att prata. Men det fanns en tid då jag pratade flera timmar varje natt och bara pratade om vad som helst som kan finnas att prata om.
Jag vill ha en prata-med-hela-natten-kompis, någon som ställer upp?
...
Ibland vill man att saker ska vara så som det var, men när nuet är lite bättre vet man inte rikigt. Jag saknar det som fanns men jag är nöjd över nuet. Framtiden är osäker men man ska inte tänka för mycket på det.

3 kommentarer:

A. Gorodetskij sa...

Bra konstaterande:)
Jag håller precis med dig där. Det e jobbigt att folk måste sova, och speciellt på nätterna. För de e ju då man behöver någon som mest..

Patricia sa...

Visst är det förjäkligt? :)

kimberly sa...

Men..hallå! Jag är ju faktiskt vaken på kvällarna/nätterna. (a)