Sidor

onsdag 20 augusti 2008

Skrik utan innehåll

Ni vet hur det känns att åka en karusell för länge? Allt snurrar och man får som ett tryck precis vid magen. Så känns det just nu. Tankar snurrar i huvudet och jag får ingen riktig ordning på dom. Jag känner ett tryck vid magen som gör att jag mår lite smått illa. Det finns många anledningar till att jag mår såhär och jag vet vad som utlöste det idag, det var kommentaren jag yttrade till min far. Trots att jag vet att jag sa precis vad jag känner så är jag rädd för att han vart sårad. Det ända jag begärde var att han ska prioritera sina barn mer.. det gör han men jag undrar ibland vad han känner. Jag vet att hans barndom inte var lätt.. men han har tre flickor som vill ha sin pappa och umgås med.
..
Ibland känns det som om jag begär för mycket av folk i min omgivning
..
Dum som jag är så sitter jag och lyssnar på musik som gör mitt sinne mörkt och allt jobbigt bubblar upp ur mig. Jag skulle ju börja tänka posetivit! Posetivit, kan det vara så svårt att se bra saker i ens liv? Egentligen inte, jag har en massa bra saker i mitt liv. Visst planerna går inte som jag tänkt mig MEN jag kommer inte ge upp.
..
..jag älskar dig för mycket.

Inga kommentarer: