Sidor

måndag 29 september 2008

2008-09-29

Dagen lite kort:
  • Vaknade och tänkte åka till skolan tidigare men vart påmind av min far att jag skulle till läkaren. Så var bara att gå hem igen och lägga sig i soffan.
  • Runt elva åkte vi ner till läkarstationen och lämnade mitt blod i ett rör, jag överlevde förlusten.
  • Kom hem och fick huvudvärk, ringde och sjukanmälde mig.
  • La mig på soffan igen och sov.
  • Vaknade och skrev klart uppfostrings uppgiften.
  • Ringde min pojkvän.
  • La mig i soffan igen och kollade på en intressant dokumentär.
  • Kom fram till att jag inte orkar göra middag, mår ändå illa.
  • Ringer pojkvännen igen.
  • Känner för att springa och det är precis det jag gör.
  • Kommer hem en timme senare och hoppar i duschen.

...

NU tycker min far att jag ska sova.

Inga kommentarer: