Sidor

tisdag 30 september 2008

Ett fel och allt kan skita sig.

Vaknade av klockan 05.30 och bara blickade surt på den, smälde till snoozknappen och somnade om tills den åter igen började med sin fula sång. 06.20 insåg jag att jag måste upp ur min varma sköna men dock tomma säng för att inte missa bussen. Som en zombie på med kläderna och sedan öppnade man ytterdörren och insåg på en gång att man kommer frysa ihjäl. Satt mig på bussen och samtalade med en gammal kompis som börjat på Jälla.
..
Kom till skolan och sedan fortsatte dagen med att vi kollade volt och sånt skit. Skrev ett prov och jag missade en fråga som man måste ha rätt på, hade bara totalt ett fel och så måste jag skriva om skiten. Ett jäkla fel och allt skiter sig. Slutade till lunch, åt men var inte direkt hungrig på den äckliga maten. Jag och Kimberly stannade kvar i skolan till ett för att plugga lite grann, så nu har jag en inledning på min uppsats om att man bara har en vecka kvar att leva, lite små deprimerade att skriva om faktiskt.
...
Kims buss stannade inte så vi åkte in till stan och bokade en tid till mig på ungdomshälsan. Sedan gick vi till stationen där kims buss var sen men min kom i tid. På bussen läste jag en bok och tiden bara gick och plötsligt var jag hemma. Mötte Jens på stationen och stannade kvar och pratade med honom tills hans buss skulle åka. Gick hem och laddade ner nya avsnitten av gossip girl och nu väntar jag spänt på att nästa avsnitt ska läggas ut. Jag har märkt att jag ska fan inte bo själv, jag är för lat för att ge mig själv mat. Fick bli två mackor med smält ost.
..
Nu väntar jag på att Pontus ska ringa och säga god natt och sedan ska jag krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: