Sidor

söndag 7 september 2008

Ett ansikte många uttryck

Just nu känns det som om jag är full, vilket jag inte är utan är helt nykter. Fingrarna hittar inte riktigt rätt tangenter så ni ska bara gissa hur lång tid det egentligen tar för mig att skriva detta inlägg. Vet inte om det är av trötthet som jag känner mig såhär eller om det kan vara mina tabletter som verkar för mycket, det står att man kan få dåsighet som biverkning.
..
Idag har mitt humör vart som jag vet inte vad, på 7 timmar har jag känt mig:
..
- Så lycklig att jag nästan grät i bussen
- Glad och pigg
- Irreterad och elak
- Stor bölat
- Förbannad
- Ledsen och övergiven
..
och nu är jag på bra humör igen och håller på att somna och saknar sällskap i sängen.
..
Det skulle göra ont om man fick en spik i huvudet

1 kommentar:

Anonym sa...

känner igen mig i din siutvation just nu ,
kolla gärn ain min blogg också !