Sidor

måndag 1 september 2008

Låt det komma upp

Här sitter jag nyduschad och mår illa som jag vet inte vad. Har mått illa sedan klockan ett idag och det vart bara värre nu när jag åt middag. Jag kunde fan inte ens äta upp det som fanns på tallriken för att jag kände att jag skulle kasta upp allt igen. När jag var klar i duschen ville jag helst bara sätta mig framför toaletten och köra fingrarna i halsen så illa är det. OCH jag hatar att spy och ens få kräkreflexer, jag är desperat! Just nu försöker jag bara sitta att tänka på att jag egentligen inte mår illa och att jag vill att Pontus ska ringa, då jag får annat att tänka på än min jäkla illamående.
..
Får se om det blir någon praktik imorgon om det inte går över tills dess att jag lägger mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är typ det värsta som finns att må illa :P men en vilodag kan alltid vara skönt :) /Hanna