Sidor

söndag 31 augusti 2008

Här sitter jag och är extremt rastlös, vilket innebär att det inte är något idé att lägga sig i soffan och kolla på film. Egentligen känner jag för att ringa Pontus men jag vill inte väcka honom igen och jag antar att han inte kommer vara så glad som jag hoppas på eller pratglad för den delen. Så vad fan ska man hitta på i den lilla skithålan Hallstavik? Ruttna bort i soffan är väl inget bra alternativ antar jag. Nu tänkte jag få ett utbrott på varför Pontus är i Landskrona och inte här men antar att det inte är något idé att lägga den energin på att vara arg och irreterad eftersom jag redan vet svaret och livet är bara helt enkelt orättvist. Eller snarare det finns inga jäkla jobb! Kan gamlingarna sluta jobba så att andra kan få jobb...nej, nu blir jag upprörd ändå.
...
Nu går jag innan jag börjar skälla och kasta ur mig sånt
som kanske inte borde läsas.

Inga kommentarer: