Sidor

onsdag 8 oktober 2008

2008-10-08

Glömde säga att jag träffade Feddo på stan igår. Satans vad glad jag blev, folk måste ha glott lite konstigt när jag hängde runt halsen på honom mitt i gågatan. Han påminde om att jag skulle få en massa psykologiavsnitt av honom så jag måste dyka upp i Gimo nästa helg, får väl höra med Fine om jag får komma och gästa.
..
Idag var det den dära jobbiga dagen med bara en massa svenskaämnen. Svenska B, religion och samhällskunskap. När jag kom hem så satt jag mig och började jobba med hemtentan i religion och förhoppningsvis blir jag klar imorgon när jag har boken. Finns väl inte så mycket mer att berätta..väntar på samtal från sötsaken och sedan blir det nog sängen förhoppningsvis eftersom jag var koko i huvudet i morse och vaknade innan väckarklockan ringde.

Inga kommentarer: