Sidor

söndag 12 oktober 2008

2008-10-12

Patricia är P A T E T I S K!
...
Förfryser tårna och halva kroppen när jag satt ute på altanen och pratade i telefonen och kollade på stjärnorna och månen. Grät som ett vattenfall åt saker som inte egentligen är värda att gråta över, men jag behövde väl fälla tårar. Han har så rätt, det är jag och ingen annan som kan lösa problemen som existerar och dom som inte egentligen är ett problem men som halvexisterar måste bort ur mitt huvud. Hoppade in i duschen och hela kroppen brände. Satt mig ner och hamnade sedan liggandes på golvet i duschen, för hur länge har jag ingen aning om. Men när jag klev ur så kändes det iallafall lite varmare i kroppen. Min själ värmdes sedan upp när min mobil pling-plongade. Nu ser jag suddigt och ska lägga mig i sängen för att försöka somna.
...
Jag ska drömma om dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Patricia vad vackert du skriver. Du ska bara veta så konstig jag var i helgen när Alex var här, jag grät som ett barn när jag inte ville sova på kvällen å när jag inte ville att Alex skulle åka hem :P jag grät ganska mycket om vi ska sammanfatta det.. Sen när jag följt honom till bussen å gick hem ensam satt jag som i trans vid datorn från klockan sju till klockan tolv, allt för att slippa tänka på att jag var utan den jag älskar mest. Jag hoppas dagarna går fort för dig så att du får åka till din sötnos :) kramar