Sidor

tisdag 14 oktober 2008

2008-10-14

Detta är första gången på över en vecka som jag faktiskt har sovit ordentligt och länge. Kan ju vara så att min kropp är helt slut och det fanns inte så mycket val. Visst hade jag svårt att somna till en början, tankar virvlade runt och jag försökte att få dom åt sidan men det är sällan jag lyckas med det. Somnade efter halv ett så mycket vet jag iallafall för det var då jag kollade på klockan sista gången.
..
Första gången jag vaknade var kvart i tio! Jag trodde inte mina ögon när jag såg siffrorna på telefonen och jag ringa och sjukanmälde mig på en gång och la sedan mitt rufsiga blonda kaluffs på huvudkudden igen och vaknade till när klockan var halv tre!
..
Sovmaraton känns det som jag har haft och det gör att jag känner mig seg och har ont i huvudet. Inte det idealiska när man ska skriva på det sista av hemtentan, jag vet inte om jag orkar göra mer än g-frågorna men jag ska försöka mig på vg och mvg-frågorna iallafall.
..
Sitter här i filt vid datorn och har tven på, jag klara inte av tystnaden annars. Mamma kommer väl inte hem förens vid fem tiden så det är bara att gilla läget, fast jag hellre skulle föredragit att haft en söt skånsk pojke i soffan med mig.
..
Jag är iallafall fast besluten att i kväll ska min sjukdom vara borta för imorgon ska Hanna med mig hem! Det kommer nog bli jätte roligt och lite nervöst ändå, det är ju bara andra gången vi ses.

Inga kommentarer: