Sidor

lördag 18 oktober 2008

sova eller inte sova det är frågan

Kanske borde jag lägga mig under mina två täcken i sängen och låta ögonlocken falla ner och försätta mig i sömn. Eller varför sova? Jag kan sitta uppe och kolla på en film med min far som jag inte är intresserad alls av. Jag har inga böcker att läsa, måstemåstemåste köpa eller låna nya. Gud vad skönt egentligen och bara gosa in sig i duntäcket med Theodore mot bröstet.. Eller ännu bättre känna Pontus kropp mot min och hans armar omkring mig. Fast just nu duger nog Theodore, eftersom det andra är som en dröm framtills den blir verklighet på fredag. Emma borde masa sig hit, då hade vi kunnat legat och prata hela natten. Det är så mycket jag vill, så mycket jag vill hinna med. Fan, jag måste börja med nationella muntliga.. äsch, börjar på måndag. Jag förtjärnar att ta det lugnt. Nej, man ska inte skjuta upp saker. Fast klockan är mycket.. jag ska nog sova ändå.
...
Sov gott folket

Inga kommentarer: