Sidor

torsdag 11 december 2008

2008-12-11

Rastlös.

jag kollar på film på datorn utan större intresse, känns så ovärt att kolla men vad finns det annars att göra? Ligga i soffan och zappa runt har jag tröttnat på vid det här laget. Ena sekunden känner jag mig frisk i nästa kryper jag ner under täcket och bara vill sova. Det är den jäkla infektionen i min kropp som härjar. Ändå har jag inte fått antibiotika för det och nu väntar jag på provsvaren från blodprovet. Förhoppningsvis får jag väl det sedan när blodprovet visar på infektion också.
..
Min kropp är slut helt enkelt, fyra veckor av feber, huvuvdvärk och illamående tar ut sin rätt nu. Jag orkar inte ens åka till skolan bara för att, jag kommer inte skriva bra på proven och jag orkar inte ta upp något i mitt huvud. Känns som då kan jag vara hemma och vara sjuk, vilket jag egentligen inte kan tillåta mig själv att vara men nu jäklar! Min hälsa går före skolan.

Inga kommentarer: