Sidor

onsdag 10 december 2008

2008-12-10

Jag lever mig in lite för mycket.
I samtal, drömmar, filmer och böcker. Ibland känns det som om jag är med, att jag är en av personerna. Har tappat räkningen på hur många gånger jag inte har skrattat, gråtit, skrikigt eller blivit påverkad humörsmässigt av det som utspelar sig i det jag kollar på eller läser. Nyss satt jag och fällde några tårar till ett Gossip girl avsnitt. Jag satt och mumlade arg för mig själv när min far kom hem och frågade förvånat dem det var jag pratade med och jag svarade Chuck. Han måste ha trott för ett ögonblick att jag är helt knas i huvudet. Tror det är något jag är bra på, att känna av känslor och sånt på människor. Ibland är det lättare ibland svårare, ibland är det bra att göra det och ibland inte.
..
Nu är jag arg för att avsnitt 14 inte kommer att visas i USA fören den 15 alltså kommer det finnas på internet den 17, så många dar och vänta! Och jag vill läsa breaking dawn igen, Fine får ta och läsa snabbare.

Inga kommentarer: