Sidor

tisdag 9 december 2008

om du var jag och jag var du.

Undra om det finns någon där ute i den vida världen som tänker på samma sätt som jag, känner på samma sätt. Att det fanns någon där ute som kunde förstå mig utan att få höra orden komma från min mun. Förut så kändes det så, någon förstod mig bättre än vad jag förstod mig själv. Det var en underlig känsla, en känsla av lättnad. Jag behövde inte förklara, man kunde se det i mina ögon.
..
Tänk om du hade mitt huvud, tänkte som jag, kände precis så som jag gör. Bara för en liten stund, skulle du då förstå? Förstå varför jag är som jag, beter mig som jag gör och varför jag känner som jag gör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va fin du skriver :) jag tror jag har drömt om dig, iaf så saknar jag dig lite.. kramar <3 /Hanni

Patricia sa...

Jag saknar dig med Hanni!
Att jag ska fästa mig så snabbt vid speciella människor :)
<3