Sidor

måndag 12 januari 2009

2009-01-12

Försöker sitta här i min ensamhet och gör något bättre av tiden än att bara stirra i taket. Bestämde mig att skriva klart på det arbetet som jag började på igår kväll. Var ju smart och tänkte på alla rester jag har och kände direkt i kroppen hur stressen kom smygande. Jag vart helt tom i huvudet och började känna hur pulsen började öka i slag. Bästa sättet att lugna ner sig var att börja på en rest och äta popcorn med Jens. När det värsta av stressen lagt sig la man sig i sängen och kurade ihop sig intill Jens och sedan var stressen borta. Var en lätt dag i skolan då jag, Ida och Kimberly började jobba på den skriftliga redovisningen för vårat projekt. Åkte hem vid tre tiden och smällde i sig en pizza, på med datorn och nu pluggar jag för fullt.
..
Ny motivation kanske?
..
Klockan får gärna ticka på så att jag sedan slipper vara ensam sedan.

Inga kommentarer: