Sidor

måndag 12 januari 2009

Saker att göra

Det är mycket man ska hinna med att göra, jag är inget undantag och vissa saker kanske inte är direkt viktiga men det är sånt som måste göras ändå.
..
1. Sluta upp med den äckliga vanan jag skaffat som är fy-slå-mig-på-fingrarna.
2. Göra alla prov och rester jag skaffat mig under skolgången.
3. Städa mitt rum och döda alla dammråttor under sängen skulle vara bra.
4. Måste börja övningsköra igen så att man kan skaffa ett sånt där körkort.
5. Funderar ut vad jag vill göra efter skolan, framtiden är ju viktig.
6. Börja träna, inte för att gå ner i vikt eller sånt trams utan för att jag är så lat.
7. Skaffa nya kläder, är så trött på det som finns i garderoben.
8. SLUTA stressa om jag vill ha en fungerande mage i fortsättningen.
9. Bestämma mig vart jag ska sätta tatueringen, mycket viktigt beslut.
10. Be min far snällt att göra klart mitt satans jäkla rum någon gång.
..
Det var lite gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

det verkar som om du har en hel del att göra! det finns inget annat sätt än att bara sättta igång !