Sidor

måndag 2 februari 2009

2009-02-02

Tillbaka i tiden.

Den 26 fyllde min far år, och jag kom ihåg att gratta honom!
..
Den 30 var Jens ledig så jag tvingade upp honom tidigt så han skulle följa med mig till skolan. Tror inte att han hade så värst kul men det var inte meningen heller. Åkte in till Uppsala efteråt och åt lunch på max med Kimberly eftersom det ändå skulle vara hamburgare i skolan. Sedan var det shopping som gällde, Jens hade förväntat sig flera timmar i olika affärer och vart chockad över att jag inte var inne mer än en kvart i varje affär om ens det. Men jag shoppar på det sättet att om jag inte fastnar för något på en gång låter jag bli att köpa det, så lite fönstershopping är det nog. Åkte hem till Herräng, jag bor där nästan så det är hem nu mera och hade en parkväll med Emma och Philip. Det var jätte kul med singstar och GHWT och killarna spelade biljard som jag sabbade..ooops!
..
Den 31 vart det parmiddag med Linn och Viktor i Norrtälje där killarna lagade maten eller snarare Viktor eftersom han är kock. Maten var helt underbar och det blev champanj till. Fick kanske i mig lite för mycket men de andra drack så långsamt ju! Spelade monopol också som inte spelades klart eftersom vi tjejer hellre ville ha massage.
..
Sedan hoppar vi till dagen idag den 2 februari. Åkte in med Monika till Hallstavik klockan 7 och la mig för att sova till 10. In till skolan och hade projekt, mådde illa och åkte hem tidigare. Min mobil har inget nät så den har vart okontaktbar sedan klockan 14. Har haft ett lång samtal med Emma <3 nu har jag lagat mat och ska äta och ha maten kvar i magen efteråt.

Inga kommentarer: