Sidor

tisdag 27 januari 2009

2009-01-27

Ibland är det svårt att dela säng med någon, speciellt när denna någon snarkar och har skiftande feber. Det blir inte bättre av att pojkvännens pappa som har sovrummet bredvid snarkar så väggen vibrerar. Och att pojkvännens storebror på övervåningen började spela tvspel och det lät igenom taket. Sedan att jag är en sådan nattunge gör det hela inte bättre. Så 3 timmars sömn blev det kanske inte ska gnälla eftersom klasskompisen bara sov 1.
..
Vaknade av väckarklockan på mobilen och på något sätt så passade den in i min dröm. Ville inte kliva ur sängen, kan ju beror på den söta killen som sov bredvid mig. Drog mig några minuer extra med att krama om honom för att sedan slänga mig ur sängen och började stressat att klä på mig ytterkläderna. Hade jag inte behövt eftersom Monika erbjöd sig att skjusa mig så det vart in på sängen igen och hann somna till lite innan det var dax upp igen.
..
Skoldagen har gått chockerande snabbt men jag är som sagt trött, hem och sova är vad jag vill. Helst inte ensam dock. Har kommit in i en inte-sova-själv-period. Kan bero på att jag sover med Jens flera dagar i veckan, men synd att klaga på något sånt.
..
Måste beta av lite rester också, det är en bra idé men idag orkar jag inte alls.

Inga kommentarer: