Sidor

lördag 28 februari 2009

Husvakt

Sovmorgon med Jens vart starten för dagen. Kollade på några avsnitt av criminal minds och sedan åkte han för att plugga. Jag tog då tillfälle att städat mitt rum och rensat min garderob, vart två papperskassar med kläder att kasta. Kvällen är planerad så att kompisar kommer hit och så ska vi kolla på film eller något. Spelar ingen större roll bara vi får träffas och umgås <3
..
Ikväll åker pappa iväg till Thailand så jag får passa huset i två veckor. Jens har sagt att han ska vara med mig så mycket som möjligt, jag vill slippa bo själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

mm de är ett bitterljuvt uppdrag att få vakta huset, man känner sig ensam men samtidigt så fri. hoppas allt går bra :) ps. jag drömde att du hade brunt slingat hår och de var skitsnyggt! :D ds. Kramar från Hanni

Patricia sa...

Haha, dock har jag slingat blondt så nu är jag blondare än innan :) Jag drömde om dig här någon natt, du var med barn och jag var så avensjuk på din mage! Kramar Patricia

Anonym sa...

haha vilken gullig dröm :D/H