Sidor

fredag 27 februari 2009

Test på test på test på test..

Gårdagens spenderades med vännerna, inpuls grej där jag hamnade i Herräng och där vart det tv tittande med Fine,Robin,Tobbe,Tove och Jens. Eftersom jag skulle vara duktigt och gå upp till skolan idag gick jag och la mig tidigare fast jag velat legat kvar i sängen med alla de andra. Jens var snäll och la sig samtidigt som mig så jag skulle kunna somna. Somnade gjorde vi lite senare än planerat men jag kan inte gnälla.
..
Gick upp tidigt och kunde få åka med Monika till Hallstavik och sedan vidare till Uppsala och skolan. Hela dagen har det bara vart prov, i biomedicinsk teknik. Skriftligslutprov, praktisktprov, dissektionsprov plus dissektionsövningar. Men nu är det avklarat iallafall nog för att jag är tveksam hur det gick på det skriftliga.
..
När jag kommer hem ska jag vänta på min far och pojkvän. Sysselsättningen blir att spackla,slipa och måla min vägg i rummet.
..
Just nu undrar jag vad det är för skolan jag går på. Killarna brottas som på dagis, är allmänt dryga och knisslar med saker. En kille bredvid mig ser ut som en tjej med mustach. En tjej går förbi och har munnen öppen som en jäkla fisk. Och jag vill helst klappa till dem alla, okej inte de sistnämnda men killarna..suck!

Inga kommentarer: