Sidor

tisdag 24 februari 2009

Me don't like it!

Det handlar om att prioritera.
Denna vecka kanske kan bli en aning för mycket om jag inte skjuter upp saker som jag tycker är mindre viktiga för tillfället. Har ett stort slutprov på fredag, det är prio ett. Dock så har jag som sagt novellen som ska vara klar på onsdag sedan fick jag en social komplitens grej som ska vara inlämnad på torsdag plus att jag ska göra mitt praktiskaprov på torsdag. Novellen får nog vänta och jag tror att läraren fattar att jag kanske inte hinner göra social komplitensen till torsdag. Stressa sönder får nog bli ordet för veckan.
..
Idag MÅSTE jag, Patricia plugga Biomedicin. INTE sitta i telefonen och babbla. Hum, för så vart ju går dagen och jag skyller det faktiskt lite på att jag hade huvudvärk och var ensam hemma i lägenheten, me don't like it!
...
Sitter just nu på lektion som jag inte jobbar på eftersom jag anser att det är bättre att göra en powerpoint hemma än på dessa skit datorer. Förhoppningsvis kanske, kanske och jag ber till gud att vi får sluta till två så jag får några timmar extra på mig att plugga. Nu har jag bara en svenska lektion kvar och sedan projektredovisningar. Inte allt för krävande måste jag påstå.
..

Inga kommentarer: