Sidor

onsdag 25 februari 2009

Ibland kan man ha turen på ens sida

Gårdagen vart som jag ville fast det inte var planerat så, ibland kanske jag har turen på min sida.

Igår efter skolan ville jag åka till Jens, jag behövde en paus från läxor och skolan, var på bristningsgränsen. Och självklart fick jag komma ut och gömma mig OCH jag fick äppelpaj av min söta pojkvän. Var tänkt att jag skulle ta bussen hem vid tio tiden med Jens busskort men precis när jag skulle gå till bussen så kom jag på att det slutar funka efter klockan 20.00 så en natt med honom vart det precis som jag hade velat från början.
..
Skolan idag var lika värdelös som det var igår. Gjorde i princip inget eftersom jag ska jobba med ett arbete på datorn hemma och gör därför det inte i skolan, men istället så gjorde jag social kompetens läxan. Sedan var det att kolla klart på Shakespeare in love och sedan en samhällslektion på typ 20 minuter innan jag övertalade läraren att få åka så jag han med 20 i tre bussen eftersom vi ändå hade fått sluta tre. Nu hemma har jag skrivit klart svenska novellen så nu är det bara prov och USA-vals skiten kvar och plugga till slut provet på fredag.
..
Pratade med min älsklings Fine hela vägen hem, vi har bestämt att vi ska leka i helgen.

Inga kommentarer: