Sidor

måndag 30 mars 2009

30 mars 2009

Fick sluta tidigare, hjälper inte mig på något sätt då ett bussen redan gått och jag får vänta här till tjugo i tre. Men jag skriver iallafall lite på den Amerikanska revolutionen som skulle lämnas in idag, har redan sagt till läraren att han får det in mailat idag. Sedan är det bara att bita ihop och ta nästa läxa som är till på onsdag, Franska revolutionen. Men synd att klaga då jag går två dagar denna vecka och det är påsklov nästa. Haft det trevligt idag iallafall med klasskamraterna, hade en intresant diskussion vid lunchen. Jag är dock trött somnade runt tre i natt och sedan fick jag gå upp för att kunna åka med Monika till Hallstavik vid kvart i sju. Somnade om när jag kom till mamma och sedan upp igen vid nio. Drömde något skumt också, inget ovanligt att jag drömmer så men endå. Handlade om något nytt flyplan som inte hade väggar utan bara stolar som liksom hölls på plats med magneter under stolen. Jag hade ett bowlingklot i famnen som jag sedan tappade greppet om när planet snurrade runt och någon fick de i huvudet, AJ! Får vi väla se om pojkvännen kommer idag och hämtar väskan han glömde och jag undara om han går på krykor idag.

Inga kommentarer: