Sidor

söndag 29 mars 2009

29 mars 2009

Gårkvällen var väldans trevlans. Lite för mycket cider fick jag nog i mig men är det gratis så är man inte så smart. Det var 40 års fest för Fines mamma Irené och jag fungerade som allt-i-allo mest med att plocka disk, plocka fram och ställa ut och fixa mat. På kvällen så satt jag, Jens, Fine och henns kusin Anderas och hade djupa diskussioner om sex. Kom hem och somnade, vaknade huvudvärk och skrikande ungar i lägenheten bredvid. Helt plötsligt mådde jag illa och ja, snabbt till toaletten vart de. Så antagligen så har jag ett magvirus kan ju vara alkoholen också men. Nu väntar jag på att Jens ska komma hem från matchen så vi kan åka till honom och äta sedan. Borde plugga men min kropp funkar inte och risken är väl att jag spyr på pappret när jag läser, så känner jag för historia just nu!

Inga kommentarer: