Sidor

söndag 15 mars 2009

Cola och adrenalin

Kan inte sova, gjorde det osmarta draget att dricka några klunkar coca-cola när jag var törstigt. Nu är jag pigg och kollar på Return to house on Haunted Hill, en amerikans rysare. Ibland är jag bra dum. Med cola och adrenalin i kroppen kan man knappast sova, är avundsjuk på Jens som ligger och sover bredvid mig som ingenting. Han vaknar till men somnar ganska snabbt igen då jag rycker tag i hans arm när något läskigt kommer fram i tvrutan. Egentligen är filmen ganska bra synd bara att det är andra delen och jag inte sett första så har lite svårt att förstå allt och sedan kolla själv på en rysare, det är inte tummen upp direkt. Massa blod, kroppsdelar som flyger och halvnakna spöken som vill hämnas det de blivit utsatta för på ett dårhus. Och som brev på posten kommer jag väl blanda in spökena och blodet i mina drömmar när jag väl somnar. Kan ju hoppas på att jag inte skriker iallafall, tror huset här skulle bli lite väckta och att det inte skulle vara allt för uppskattat.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha nej de var ju inte sådär skitsmart, men jag hatar när alex vill sova och inte jag, då villjag bara hålla honom vaken. som nu till exempel, jag är morgonpigg och han är skittrött.. :P fin bloggen blivit förresten, gillar't ;) kramar <3<3 /Hanna