Sidor

fredag 13 mars 2009

Grattis Robin

Till och börja med så fyller Robin 20 idag, det känns lite overkligt. 20 känns så..mäktig och gammalt på något sätt. Ganska säker på att jag kommer få 20 årskris när det är min tur nästa år. Idag vaknade jag av att en bil inte kunde starta utanför och sedan kunde jag inte somna om. Min mamma och syster stormade in i huset och fick veta att min kusin är här med sin man och son så jag sprang över gatan och hälsade på dem. Hampus har blivit så stor men han är så mysig att krama på, fick lite funderingar om hur jag kommer vara som mamma senare. Skulle behöva plugga historia men jag kommer mig bara inte för att börja, antaligen har jag lyckats med att blivit sjuk också. Men ska snart komma igång med helvetes läxorna. Ikväll ska jag till Fine och gratta Robin, kommer vara en jäkla massa godsaker och smörgåstårta. Fet är vad man kommer vara när man kommer hem, ut och springa våre ju inte helt fel men jag är för lat. Nej, nu är det Criminal Minds som gäller tills jag börjar plugga.

Inga kommentarer: