Sidor

torsdag 5 mars 2009

Gud vad Quorn

Idag vart det spontant en lite kompis träff då Tove, Gustav och Tobbe kom ut till Herräng för att hämta Toves laddare. Jag och Tove som förövrigt var övertrötta flamsade som bara den och många hysteriska skratt vart det, magvärk av skratt! Glömde berätta att jag faktiskt chockerade mig själv och vågade ta kontakt med dem andra i min historia grupp. Satt och åt med dem i matsalen, Gustav inte samma Gustav som var här satte i halsen ex antal gånger då det bara flög ur konstiga kommentarer och frågor. Vi kom fram att man kan säga att saker är "Quorn" och det skrattade vi ganska bra till. Tror min blyghet i skolan försvann, kan ju beror på att klassen som är nu är mera stabil, man känner sig mera säker, förekommer inte suckar och blickar.

..

Kort och gott, en hel rolig dag!

Inga kommentarer: