Sidor

torsdag 5 mars 2009

I-landsproblem

Jag är effektiv och klar med både läxan till idag och läxorna till tisdag. Nu fattas bara historie läxorna och bita tag i dem. Har en känsla av att jag behöver göra så mycket som möjligt klart i dag eftersom jag inte kommer ha tid eller ork imorgon och lördag. Fick nyss reda på att jag kommer vara ledig på måndag också! Så är ledig imorgon, måndag och fredag nästa vecka. Det är ju bara början för sedan blir jag ledig tre dagar i veckan och sånt där skönt! Idag så kommer jag bara hinna till Hallstavik innan jag ska på bussen och åka till Herräng.
..
Frågan är: Vad ska jag köpa till Jens till imorgon och vad tusan ska jag ha på mig på kvällen?! Viktiga i-landsproblem som behöver vara lösta till imorgon, klädproblemet till klockan 19.00. Kanske har tur och hittar något att ha på mig när jag shoppar imorgon, hoppas! Nya skor vill jag ha också.. girig var det va.

1 kommentar:

Emelie sa...

vi ska verkligen va så snygga!! Från skor upp till håret!!