Sidor

lördag 28 mars 2009

Jag är inte normal utan annorlunda

Sitter här i ett mörkt tvrum med datorn i knät. Ögonen är torra och trötta men sova det kan jag inte göra än, eller kan och kan. Känns onödigt att sova i en och en halv timme för att sedan väckas av en full pojkvän som kommer ramla in genom dörren. Så istället försöker jag göra det bästa av tiden genom att spendera den på nätet. Kvällen har jag spenderat med superduper Tove och Tobbe. Vi kollade på del två av Narnia och sedan satt vi i sängen och skojade med varandra och diskuterade djupt om kroppens små underligating. Mitt i allt började min mobil spela en välkänd signal och det var Jens som ringde, på lyset och ville prata. Vet inte riktigt om det var pågrund av att han ville eller om det var för att ringa och kolla så jag var normal. Och det är jag, normal eller nej, där ljög jag.. annorlunda är vad jag är. Det säger iallafall Gustav och en NV elev som heter Gustav kan väl inte ha fel.
...
Ja gott folk, vet inte vad jag mer kan underhålla er med så..ha en trevlig morgon!

Inga kommentarer: