Sidor

måndag 20 april 2009

20 april 2009

Gårdagen vart inte som planerad eller snarare som oplanerad.
För det första trodde jag att jag skulle vara solokvist hela dagen men efter att ha chattat på Jens på msn medan han försökte plugga så kom han och hämtade mig för att jag skulle hjälpa med läxorna. Men så vart det inte heller istället körde vi Fine till Gimo så det vart ingen promenad med henne men det vart en mysig stund med henne, Simon och Jens i Gimo. Åkte hem till Jens och åt fast jag egentligen skulle åkt hem. Jag ringde Emma och vi gick ut och gick, helt spontant oplanerat men sånt gillar jag! Jens kom cyklades och gjorde oss sällskap en bit på vägen och när Jens och jag kom hem så vart det sängen även det oplanerat att jag skulle sova hos honom. Hjälpte honom med en labbraport och sedan somnade vi relativt tidigt.
..
Nu ligger jag i sängen trött men pigg alldeles för tidigt på morgonen. Men jag har redan hunnit med att plocka disk, starta diskmaskinen, plockat undan och ställa ut soptunnan. Nu ska jag sova och när jag vaknar ska jag plugga..alla dessa planer på vad man måste göra. Hoppas dagen bjuder på något oplanerat bra.

Inga kommentarer: