Sidor

måndag 20 april 2009

Är man klantig så är man.

Det är inte varmt att stå ute och kolla på BMX. Mina fingrar är fortfarande nerkylda och hade inte Jens gett mig sin tröja hade jag nog fryst smått ihjäl. Stod där och tittade på när de cyklade varv efter varv och jag vart små sugen på att själv cykla, men jag är rädd. Ramlade för ett och halvt år sedan men jag har inte vågat cyklat. Har först bara trott att jag inte känt för att cykla men nu insåg jag att det är rädsla, men någon dag här ska jag upp på cykeln. Jens lyckades med att ramla över styret och har nu fina skrapsår på höften och armbågen, bara för att nämna några få. Och för att han är klant och har ont så får jag sova själv, han vill inte att jag ska ligga och lyckas med att träffa på något av de ställena. Men det är iofs jag har lyckats ganska bra med att sparka honom på knät där han redan har ett sår... ja, jag är klantig! Klantig är bara förnamnet, idag har jag lyckats med att bränna mig på en stekpanna, fick ett papercut i handen och jag har slagit huvudet i dörren.

Inga kommentarer: